Singapore Customised Halal Birthday/Wedding Cakes


Looking for customised halal birthday cakes or cupcakes in Singapore or halal wedding cakes Singapore or halal finger food or pastries or halal cookies for any occasion in Singapore? What's more all our cakes are using HALAL ingredients by muslim chef/baker.

We also conduct group or personal baking classes to suit your time and availability.

Email for pricing and general enquires izahskitchen@gmail.com click here for cakes ORDER FORM.

To check availability sms or whatsapp : +6592973070

Word of Wisdom from the Celebrity Chef

I was very moved and inspired when Msia celebrity chef Norzailina Nordin wrote back to me early last year....

From: norzailina nordin [mailto:norzailina@yahoo.com]Sent: Sun 1/7/2007 10:24 AMTo: AzizahSubject: Re: salam perkenalan
Waalaikumsalam, Azizah.

Terima kasih memberi sokongan kepada saya. Harap buku masakan itu akan sentiasa menjadi teman setia you di dapur. Saya doakan you berjaya mendapat Diploma itu satu hari nanti. Dengan usaha yg berterusan, insyaAllah impian you akan tercapai dan kelak menjadi chef yg dikenali ramai. Ingatlah, 'Nothing is Impossible'.

You sangat bertuah kerana mendapat tunjuk ajar dari ibu. Ia adalah ilmu yg tak dapat dijual beli. Ibu pasti berbangga kerana resepinya menjadi warisan turun temurun. Walaupun bidang you berbeza, bakat masakan tak harus dipersia-siakan. Saya percaya kelak you akan dapat menghasilkan buku2 masakan juga kerana pengalaman you yg dikutip dari koleksi resepi ibu. Yakinlah dgn kebolehan kurniaan Ilahi dan jangan sesekali berputus asa.

Salam sejahtera.
Zai
http://norzailina.blogspot.com/

1 comment:

norzailina said...

Izah, frankly, saya rasa amat terharu kerana u menyiarkan emel yg saya kirimkan tu. Harapan saya semoga bisnes bakery u terus berjaya!! Saya akan singgah selalu di sini untuk mengikuti perkembangan diri/bisnes u.
Salam manis.